Vurdering af CIT Face Roller Basic fra âme pure® FØR og EFTER billeder - akne ar, bumser og hudorme


Efter flere års besøg hos forskellige læger og hudlæge, og mange forsøg på at få pænere hud ved hjælp af tabletter og cremer, havde jeg givet op. Min selvtillid var så lav, og jeg gik aldrig ud uden sminke på grund af den urene hud. Jeg græd, da jeg kiggede på mig selv i spejlet, og det gjorde ondt i huden når jeg rørte den.
Så fandt jeg âme pure side på Facebook, og besluttede mig at prøve CIT Face Roller Basic, da så mange mennesker skræv deres kommentarer om, hvordan det virkelig virker.
Nu har jeg gjort 6 behandlinger, og kan allerede mærke, at det virker, og min hud er blevet renere! Arrene er mindre mærkbare, og udslæt forsvinder mere og mere!
Derfor kan jeg sige, at dette produkt virker, og jeg er så glad for, at jeg har besluttet mig at prøve det!

Hilsen fra en tilfreds kunde

Ønsker du at prøve samme behandling? Klik HER og vælg 0,5mm længde. 

Følg os på Instagram @amepurebeauty #amepure






#citroller #amepure #akne #aknear #arbehandling #efteresultater #dermaroller #kundeerfaringer #førogefterbilleder #rynker #bumser #hudorme #strækmærker #cellulite #erfaringer #udslæt #renhud #kollagen #hudbehandling
 


No comments:

Post a Comment