Min hud er blevet jævnere og pænere!



Jeg bruger ame pure CIT Face roller måske en gang om ugen, for at få min hud som den er nu. I begyndelsen var jeg ganske skeptisk til om dette ville give resultater eller ikke. Men nu har jeg samlet en lille liste over forbedringer som jeg har mærket.

♥ Huden er glattere og fastere. Det er måske punktet, hvor jeg har mærket største forbedring. Jeg føler at min hud er blevet lidt yngre igen.
♥ Jeg har meget mindre udbrud i huden. Jeg har mærket utrolig forbedring i min hud når det kommer til bumseudbrud. Jeg har gjort en del af behandlingen, da jeg har mærket at der kommer bumser kun under huden, og dette tror jeg har forebygget en del.
♥ Jeg har fået jævnere hud og hudfarve. Jeg kan se at "rynkeområder" som i panden og mellem øjenbrynene er blevet mindre, samt mine ar blev lysere.

Collagen Therapy Gel har en ny formel, og den synes jeg er godt nok! Huden blev super blød etfer påføringen - så kan jeg lide det meget godt!

Her kommer et før og efter billede fra første dag at have brugt produkterne, og nu-billedet. Kan du se måske at min hud er blevet jævnere og pænere? Jeg har endda ikke fået testet kropsrolleren, men det tænker jeg er næste skridt. Jeg har nok af problemområder som jeg må tage mig af. 

Vil du prøve samme behandling som mig? Vælg 0,5mm længde HER

Følg os på Instagram @amepurebeauty #amepure








#citroller #amepure #akne #aknear #arbehandling #efteresultater #dermaroller #kundeerfaringer #førogefterbilleder #rynker #bumser #hudorme #strækmærker #cellulite #erfaringer #udslæt #renhud #kollagen #rynkefritangsigt #bumsefritansigt #hudbehandling

No comments:

Post a Comment