CIT Roller behandling erfaringer fra kunder


Det er nu 2 måneder siden jeg har begyndt at bruge âme pure produkter for første gang, jeg har kæmpet meget med gamle ar på den ene side af munden/hagen, disse er så lille at man kan se et dyp grav når jeg smiler, som ikke er særlig charmerende. Jeg har også haft mange urenheder, samt en mørk plet nedover munden. Efter disse to måneder, hvor jeg har brugt CIT Face rolleren fra âme pure, kan jeg se enorm forskel! Den mørke plet er mere eller mindre væk, urenhederne er også væk og arrene er blevet betydeligt mindre, men de er så dybe, så man skal regne med mere tid til det.

Den største effekt er på:
- Urenheder: Face rolleren har givet et stor effekt på dette område
- Ujævn hud: Jeg har fået en fantastisk jævn og fin farve i huden som også kan ses på billedet ift. før-billedet
- Mørke områder: Jeg ved ærligt ikke om det er noget rolleren skal hjælpe med og jeg ved heller ikke hvad den mørke plet er, det er bare noget som er kommet efter frygtelig mange urenheder og ar, men rolleren har haft en stor effekt også her.
- Ar: helt sikkert har også en stor effekt her, men man må regne med lidt længere behandlings tid ift. dybe ar. Men man allerede kan se stor forskel, noget jeg troede jeg aldrig komme til at få væk.

Dette har givet mig en større effekt end jeg troede, halvvejs i behandlingen har jeg spurgt hudplejelægeren her hvor jeg bor om hun har hørt om dette og om hun tror på det. Hun har svaret at hun arbejder med dette selv, men at det selvfølgelig bliver frygtelig dyrt ift. den mulighed vi har nu at gøre behandlingen derhjemme, hun har set og erfaret at dette faktisk har effekt på disse problemområder.

Og ikke mindst, det er helt naturlige stoffer. Efter fødselen har min hud begyndt at reagere meget mod forskellige hudprodukter, den er blevet meget sensitiv og da produkterne er helt rene og naturlige, kan det brugs på huden med god samvittighed.
Jeg kommer til at fortsætte behandlingen og dele flere erfaringer. Kundeservice er også super med hurtige tilbagemeldinger. Man får en følelse af at de virkelig bekymrer sig om deres kunder.

ANBEFALES!

Mvh
Monica Skogen

Vil du prøve samme behandling som Monica? Vælg 0,5mm længde HER

Følg os på Instagram @amepurebeauty #amepure







#citroller #amepure #akne #aknear #arbehandling #efterresultater #dermaroller #kundeerfaringer #førogefterbilleder #bumser #erfaringer #udslæt #renhud #kollagen #bumsefritansigt #hudbehandling #dybear #hudpletter #hudurenheder #ujævnhudfarve #mørkehudpletter #naturligehudplejeprodukter


No comments:

Post a Comment