Jeg ser næsten ikke nogen strækmærker længere. Helt sygt! Erfaringer med Triple Multiplex fra âme pure®


Vi fortsætter med at dele tilbagemeldinger og erfaringer som flere og flere af vore kunder sender til os. Tusind tak for at jer synes at det er i orden at vi deler dette med andre, som er nysgerrige på at teste TripleMultiplex hjemmebehandlingen.

Jeg har lige begyndt Triple multiplex behandlingen og er super tilfreds!

Jeg skulle starte laserbehandling for mine strækmærker efter graviditeten, men troede, at jeg hellere ville først prøve dette produkt. Jeg fortryder det ikke et sekund!
Efter kun én behandling fik jeg store resultater. Nu kan jeg næsten ikke se mine gamle strækmærker, det er helt vanvittigt! Det er noget, der virkelig virker!


Hilsen
, Elisabeth Eriksen 22 år fra Bergen

(før og efter billeder kommer efter fuldført behandling)

Lidt om Triple Multiplex behandlingen:
âme pure® er markedsledende som første i verden lancerer en Triple MultiplexCellulite og Stretch Marks Treatment, som på 3 måneder vil reducere din cellulite og strækmærker betydeligt, men samtidig også slanke dine lår med 1-2kg. Efekten af behandlingen er støttet af 25 kliniske undersøgelser; og dermed er vores Triple Multiplex Cellulite og Stretch Marks Treatment en af markedets mest dokumenterede hudbehandlinger.


Vil du prøve samme behandling som Elisabeth? Så bestiller du den HER

Følg os på Instagram @amepurebeauty #amepure
 

Elisabeth Eriksen fra Bergen har bestemt sig for at købe Triple Multiplex behandlingen for strækmærker efter graviditet. www.amepure.com
Elisabeth Eriksen med CIT Body Roller fra âme pure®



#amepure #citroller #dermaroller #bodyroller #strækmærker #skinroller #kollagen #cellulite #ar #triplemultiplex #kropsar #løshud #slankendeeffekt #opstramning #strækmærkereftergraviditet #appelsinhud #strækmærkerpåmaven #hudbehandling #hjemmebehandling #dokumentereteffekt


No comments:

Post a Comment