Mine FØR og EFTER billeder efter Triple Multiplex behandling fra amepure



Det er helt utroligt! Jeg er meget glad og overrasket over, hvor godt jeres produkt har virket :) Jeg er så tilfreds !! Synes også, at det virker slankende/opstrammende! :)

Jeg fik masser af strækmærker efter graviditet. Så hvis du også lider af strækmærker eller appelsinhud, skal du ikke vente med at købe! Mange tror måske, at det bare er noget vrøvl, men det er det IKKE! 
Jeg har brugt 1.00mm længde. 

Hermed mine FØR og EFTER billeder


Hilsen 
Jeanett Nielsen :-)

KLIK HER for at bestille samme behandling som Jeanett. 

50% Rabat på behandling af både krop og ansigt
HER

Følg os på Instagram @amepurebeauty #amepure













#amepure #citroller #dermaroller #bodyroller #strækmærker #skinroller #kollagen #cellulite #ar #triplemultiplex #kropsar #løshud #slankendeeffekt #opstramning #strækmærkereftergraviditet #appelsinhud #strækmærkerpåmaven #hudbehandling

No comments:

Post a Comment