Det er det bedste jeg nogensinde har prøvet! Triple Multiplex behandling fra âme pure


Jeg var faktisk meget skeptisk i starten! Jeg fik strækmærker, da jeg begyndte at gå ned i vægt, og blev meget forstyrret, da det var det, hvad jeg ønskede at undgå! Har set rigtig mange reklamer om dette og tænkte, jaja... Efter første runde følte jeg stadig, at det ikke ville fungere, men var meget overrasket, da de forsvandt lidt efter lidt :) Det er noget jeg har anbefalet til venner og bekendte, og tror faktisk alle har nu bestilt hos jer! Dette er det bedste jeg nogensinde har prøvet, og kommer til at bruge amepure i fremtiden! :)

Jeg har brugt 1.00mm længde på CIT Body Roller. Se mine før og efter billeder. 

Hilsen,
Siw Bjerkset

Vil du prøve samme behandling som Siw? Så klikker du HER

Følg os på Instagram @amepurebeauty #amepure



http://www.amepure.com/dk/krop/triple-multiplex-cellulite-og-stretch-marks-behandling.html

#amepure #citroller #dermaroller #bodyroller #strækmærker #skinroller #kollagen #cellulite #ar #triplemultiplex #kropsar #løshud #slankendeeffekt #opstramning #strækmærkereftergraviditet #appelsinhud #strækmærkerpåmaven #hudbehandling

No comments:

Post a Comment