Pigmentpletter jeg havde, er væk og linjer bliver bare mindre og mindre!



Jeg er mega tilfreds med CIT Face Roller Basic behandling til ansigt fra ame pure. Behandlingen virker utrolig godt på mig! Jeg kommer sikkert til at fortsætte behandlingen i fremtiden. Jeg havde meget mørk pigmentering i panden efter laser behandling. Men nu efter CIT Face Roller behandlingen er alt næsten væk og mine linjer bliver bare mindre og mindre :-)
Hilsen, Linda Julin

Vil du prøve samme behandling som Linda? Så kan du bestille den originale CIT Face Roller behandlingen HER

Følg os på 









#citroller #amepure #akne #aknear #arbehandling #efterresultater #dermaroller #kundeerfaringer #førogefterbilleder #bumser #erfaringer #udslæt #renhud #kollagen #bumsefritansigt #hudbehandling #dybear #hudpletter #hudurenheder #ujævnhudfarve #mørkehudpletter #naturligehudplejeprodukter #pigmentpletter #rynker #linjer

No comments:

Post a Comment