Træt af at dække mig på stranden pga. mine strækmærker. Endelig fandt jeg en løsning!!



Før graviditeten var jeg en selvsikker person og kunne lide at vise meget hud. Efter fødslen har jeg fået så utrolig mange strækmærker, som virkelig er gået ud over min selvtillid :-(
Jeg ved, at det er naturligt at få strækmærker, men for mig føles det som ikke godt og jeg er næsten bange for at se mig i spejlet.
Jeg har ikke brug for strækmærker som et «bevis» på at jeg har fået børn og er træt af at dække mig på stranden, fordi jeg synes, at det er ubehageligt. Den dag så jeg Ame pure annonce, og det gav mig håb, så valgte jeg at bestille.
Jeg fik Triple Multiplex behandlingen i posten for 1 uge siden, og efter kun 2 behandlinger kan jeg faktisk se en forskel på mine strækmærker! Det gør lidt ondt, men det er det SÅÅ værd!
-Hilsen Fatima 

Køb din egen strækmærker og cellulite behandling HER  
Før og efterbilleder finder du HER

Følg os på  Facebook Âme pure Danmark Instagram @amepurebeauty 



Triple Multiplex Treatment køber du HER
#amepure #citroller #bodyroller #strækmærker #skinroller #kollagen #cellulite #appelsinhud #ar #triplemultiplex #kropsar #løshud #slankendeeffekt #opstramning #strækmærkereftergraviditet #fjernestrækmærker

No comments:

Post a Comment