Blogger Kristina Valerievna behandler strækmærker med Triple Multiplex behandlingen og det virker!

Den flotte bloggeren Kristina Valerievna behandler strækmærker på maven, efter hun blev gravid og fik et barn som er 14 år gammel nu. 

DETTE VIRKER MOD STRÆKMÆRKER!
Kan I huske at jeg fortalte om Cit body-rolleren fra AmePure som jeg skulle teste?  
Du kan købe Triple Multiplex behandlingen til en tilbudspris
HER




Kort fortalt: Cit (body) roller er en rulle med 400 mikroskopiske nåle som skal rulles over huden på problemområder med strækmærker, cellulite eller rynket hud. (Denne skal ikke bruges i ansigt). Dette er Danmarks første Cit Body Roller som faktisk er udviklet efter dokumenterede undersøgelser.
Rolleren har en behandlingstid på to måneder. Den skal ikke bruges hver dag i to måneder, da der skal være 1-2 dage mellem hver behandling, for eksempel søndag, tirsdag, torsdag, lørdag, bagefter en uge uden rulning.

Nålene i rulleren skaber bittesmå huler i huden, der tror at der er sår i huden, derfor produceres der en ny hud.
Det er anbefalet at bruge Collagen Therapy Gel som indeholder mange aktive ingredienser for at øge kollagen produktionen i huden, som igen giver et bedre resultat med opstrammende, sund og frisk hud!
Rolleren skal mindske strækmærker og cellulite betydeligt og til dels fjerne dem helt.  (Dette er bevist i kliniske undersøgelser).

Behandlingen bliver også mere behagelig og du undgår rødhed og en brændende følelse, som kan opstå hvis man ikke bruger Collagen Therapy Gel, i tillæg til at gelen kraftigt stimulerer og regenererer immunforsvaret i huden, som gør at optaget af kollagen bliver optimalt, men også at huden er bedst mulig beskyttet mod fremtidig aldringsproces. Collagen Therapy Gel tilfører maksimal fugtighed til huden, og det er vigtigt for at få bedst mulig resultat. Behandlingen
er langt fra god uden gelen.


Jeg har brugt rolleren over en periode men jeg er ikke helt færdig med behandlingstiden. Til trods for dette kan jeg allerede se forskel på huden!
Som I ser på billeder over har jeg strækmærker på maven efter jeg var gravid og fødte barn for flere år siden, og nogen af mærkerne er ganske dybe så det tager tid at få behandlet dem ordentlig, men jeg ser at behandlingen hjælper så det er meget overraskende og sjovt for det er sjældent jeg faktisk finder produkter som gør det den lover! Jeg glæder mig til og fortsætte at bruge produktet og se endda bedre resultater!

Strækmærkerne har selvsagt ikke blevet helt væk for der findes ingen magisk kur som kan fjerne sådanne natten over, så må du i så fald lægge dig under kniven, men derimod kan man se store ændringer hvis man bruger dette produkt og fuldfører behandlingstiden på 2 måneder.

En strækmærke-og cellulite creme kommer med i behandlingen som skal bruges på behandlingsområderne dagen efter man har brugt rolleren. Denne creme er en af de mest effektive cremer på markedet. Âme pure har brugt to år på at udvikle den sammen med flere professorer.

Hvis du kæmper med bumser, ar, store porer eller rynker i ansigtet, kan jeg anbefale Cit face roller som jeg også bruger. Læs mere om min erfaring på min blog. 

Du kan læse om andre som har prøvet denne behandling HER 
Alle de dokumenterede undersøgeler for denne behandling kan du læse om HER 
Du kan købe Triple Multiplex behandlingen til en tilbudspris HER

Følg os på 
Facebook Âme pure Danmark
Instagram @amepurebeauty






#amepure #citroller #dermaroller #hudroller #bodyroller #strækmærker #skinroller #kollagen #cellulite #ar #triplemultiplex #kropsar #løshud #slankendeeffekt #opstramning #strækmærkereftergraviditet #appelsinhud #strækmærkerpåmaven #hudbehandling #hjemmebehandling #dokumentereteffekt #collagentherapygel

No comments:

Post a Comment