Før og efter billeder med CIT Body Roller sendt af en af vore kunde


I dag har vi fået tilbagemelding fra en kunde som er midt i behandlingen Triple Multiplex Cellulite og StretchMarks behandling fra âme pure® 
Vi sætter en stor pris på at vi får lov til at dele jeres erfaring med andre, som måske kæmper med samme problem.

Efter stor vægtøgning og nylig graviditet har jeg fået problemer med min krop. Cellulite, løs hud og ildrøde store strækmærker både maven, lår og armene. Jeg tror, jeg har prøvet alt af creme, lotioner, træning og andre ”vidunderkure”. Vægten blev reduceret med træning, men huden er lige så slemt.
Jeg har bestemt mig for at prøve CIT Body Roller efter anbefaling fra en veninde, som havde opnået et fantastisk resultat! For godt til at være sandt, tænkte jeg. Men jeg måtte bare prøve... Forventninger var lave, men det har vist sig at være et rigtigt valg! Jeg kunne se forskel efter en behandling!! Jeg kunne se at der kommer ny frisk hud, samt huden blev strammere og strækmærker og ar er væk!
Mariele Lyder Jacobsen 22 år fra Tønsberg


Ønsker du at prøve samme behandling som Mariele mod strækmærker og Cellulite, så kan du bestille den HER


Følg os på Instagram @amepurebeauty #amepure
og Facebook









#amepure #citroller #dermaroller #bodyroller #strækmærker #skinroller #kollagen #cellulite #ar #triplemultiplex #kropsar #løshud #slankendeeffekt #opstramning #strækmærkereftergraviditet #appelsinhud #strækmærkerpåmaven #strækmærkerpåarmene #strækmærkerpålår #strækmærkerefterslankning #hudbehandling #dokumentereteffekt #fantastiskresultat #TripleMultiplex #strækmærkereftervægtøgning

No comments:

Post a Comment