Spekulerer på, hvordan det lykkedes mig at fjerne mine strækmærker derhjemme? Kig her!

Sunniva Pollestad Haugland har testet Triple Multiplex behandling til strækmærker på bagside af sit lår med gode resultater. Hermed er hendes ærlig tilbagemelding, som hun har offentliggjort på sin blog.

Jeg vil gerne forklare, da jeg ofte bliver spurgt ud blandt folk på facebook og her, når jeg blogger om hvordan âmepures Triple Multiplex Cellulite og Stretch Marks behandling virker. Det er dybest set ganske genialt og ikke mindst logisk, hvis du spørger min mening!

Mange mennesker spørger mig, når jeg møder dem: Helt ærligt, virker det? Eller skriver du det bare, fordi du er sponsoreret? Jeg har det samme svar hver gang, og jeg fortæller, at min hud er noget, jeg har kæmpet med i årevis, specielt i ansigtet, det er et så ømt emne for mig, og hvis en behandlingsmetode virker faktisk, betød og betyder det meget, derfor skulle jeg aldrig give andre med de samme problemer falske forhåbninger, hvis jeg faktisk ikke synes at det giver gode resultater. Jeg er i gang med behandlingen på mine lår, og huden er helt klart blevet bedre og mine strækmærker er næsten forsvundet, men før var de synlige, kan ses på billederne. Nu er de blevet glattere og lysere end før, at de endda ikke kan ses på billeder. Det samme gælder for huden i ansigtet, jeg kunne faktisk ikke lægge ud et uretoucheret billede uden at skamme mig, nu gør jeg det hele tiden, selv om nogle ar kan lidt ses, er det intet i sammenligning med som det var før. Der er ikke længere nogen, som kommenterer dette!

For dig, der kæmper med strækmærker og cellulite er behandlingen, som jeg har brugt til rådighed til at købe HER! (Har brugt 1.00mm længde på nålene)

Nedenfor kan du se et billede med mine resultater, når jeg er helt færdig, lægger jeg ud flere billeder!



Information:

âme pure® kan tilbyde dig en revolutionerende hjemmebehandling, som du før kunne gøre kun på en hudklinik! Dette er en klinisk dokumenteret hudbehandling, der er drevet af forskning og videnskab. GEL og CRÈME med sin avancerede formel med hele 14% aktive ingredienser kombineret med CIT Body Roller vil reducere både strækmærker, cellulite og krops ar og give et langvarig resultat. Normalt indeholder lignende præparater kun 1- 3%. Det er netop det som gør at produkterne giver så utrolig gode resultater. Undersøgelser viser nemlig at optagelse af GEL og CRÈME kan faktisk blive op til tusind gange bedre når du påfører disse produkterne ret efter du har brugt CIT Body Roller!!! Erfaringen viser at 80% af alle âme pure® kunder er meget tilfreds med resultatet. Afhængig af hvor dybe og gamle er dine strækmærkerne, viser deres erfaring at du får ca. 50% reduktion af strækmærker efter kun 8 ugers behandling. Hvis du gentager behandlingen vil strækmærkerne reduceres yderligere. Nogen oplever op til 80% reduktion af strækmærkerne efter kun 8 ugers behandling.

Følg os på Instagram @amepurebeauty #amepure

#amepure #citroller #dermaroller #bodyroller #strækmærker #skinroller #collagen #cellulitis #appelsinhud #ar #triplemultiplex #kropar #løshud #slankende effekt #opstramning #strækmærkereftergraviditet #reducerestrækmærker #eliminerestrækmærker #fjernestrækmærker #hudbehandling

No comments:

Post a Comment