Jeg stod bare og måbede, strækmærkerne forsvandt! Dette virker! Triple Multiplex behandling fra âmepure

Vi fik en sød besked på vores Facebook-side med denne kommentar fra en kunde:

Jeg troede aldrig jeg ville få tilbage min selvtillid!! Har ikke gået i bikini siden 2012!! Nu har jeg ikke brug for at "skjule" min krop! Tusind tak!

Hej
! Jeg var virkelig tilfreds med min krop, indtil graviditeten. Bagefter havde jeg så dårlig selvtillid, med sindssygt stærke og mange strækmærker. Dette har ødelagt meget for mig. Både humør og at være i stand til at bade i det offentlige ikke var ét tema.
Da jeg har hørt
om Triple Multiplex behandling, der kan reducere/eliminere strækmærker, har jeg kastet mig ud i at bestille det. Jeg har set nogle billeder af andre, at dette virker. Har prøvet mange slags cremer og kællings råd uden held. Men først efter et par dage at have brugt CITBody Roller, kunne jeg se forskellen! Jeg stod bare og måbede! Dette virker!!!!! :) :) :) Jeg har anbefalet dette flere af mine venner, så at de kan blive lige så glade som mig :) Selvtillid er så meget bedre, og endelig føler jeg ikke, at jeg er nødt til at skjule min krop! Tusind tusind tak! :)

PS! Har ikke taget billeder før starten, da jeg ikke har brug for minder om den måde, som jeg så ud på. Men har taget fra ca. midten af behandlingen og slutning. 

Hilsen Pia Olsen fra Haugesund

Vil du prøve samme behandling som Pia Olsen?
Så bestiller du behandlingen HER og vælger 1.00mm længde på nålene.

Følg os på Instagram @amepurebeauty #amepure

http://www.amepure.com/dk/krop/triple-multiplex-cellulite-og-stretch-marks-behandling.html

Billedet er sendt af kunden selv

#amepure #citroller #dermaroller #bodyroller #strækmærker #skinroller #kollagen #cellulite #appelsinhud #ar #triplemultiplex #kropsar #løshud #slankendeeffekt #opstramning #strækmærkereftergraviditet #reducerestrækmærker #eliminerestrækmærker #fjernestrækmærker #hudbehandling

No comments:

Post a Comment