Jeg kan allerede se at lyse strækmærker begynder at forsvinde, WOW!!! Det er værd at hver øre!!

CIT Body Roller mod lyse strækmærker. Min erfaring med Triple Multiplex behandlingen.

Jeg har prøvet mange cremer mod strækmærker. Fra Bioolie, samt dyre cremer :-(
Men dette er den anden dag, da jeg begyndte at bruge CIT Body Roller (Triple Multiplex behandling), og kan se, at de lyse strækmærker allerede begynder at forsvinde, WOW!!! Så nu ser jeg frem til at se resultaterne efter 2 måneder. Jeg kan varmt anbefale dette produkt, da det er værd at hver øre! Tusind tak for gode produkter :-) Før og efter billeder kommer snart:-)

- Hilsen Monica Skjerdal fra Aurland

Ønsker du at fjerne strækmærker? Prøv Triple Multiplex behandlingen som du køber HER

FØR OG EFTER billeder finder du HER




Følg os på 


Instagram @amepurebeauty




#amepure #citroller #dermaroller #bodyroller #strækmærker #skinroller #kollagen #cellulite #ar #triplemultiplex #kropsar #løshud #slankendeeffekt #opstramning #strækmærkereftergraviditet #appelsinhud #strækmærkerpåmaven #hudbehandling #lysestrækmærker #værdathverøre

No comments:

Post a Comment