Du kan også fjerne strækmærker! Før og efter billeder med âmepure Triple Multiplex behandling

Indlægget er lånt af Kristina Valerievna

Efter jeg har skrevet mit første blog-indlæg om âme pure produkter som jeg selv har begyndt at bruge for flere måneder siden, har mange kontaktet mig både via mail og her på bloggen for at høre hvordan har det gået med behandlingen og om den har fungeret, og jeg kan love jer at det har den faktisk! Jeg var lidt i tvivl i starten da jeg begyndte, og jeg var heller ikke så flink til at følge op behandlingen, men efter at have brugt den et stykke tid kunne jeg se en mærkbar forskel. Mine strækmærker er blevet mindre synlige end de var tidligere. Jeg er SUPER TILFREDS! (Se nedenfor før og efter billede)


Mange spekulerer på hvordan man skal udføre behandlingen. Det kan man læse om på âmepure websiden, men jeg vil gerne forklare det også her. 

1. Huden skal være ren, tør og desinficeret før du bruger rolleren.
2. Rul nålene over problemområdet 5-6 gange eller mere både frem og tilbage og på kryds og tværs.
3. Påfør GEL.
4. Skyl rolleren i lunkent vand og desinficer med sanitizer spray som bør købes med og lad den tørke til næste brug.
5. CREME skal anvendes uden behandlingen. For eksempel hvis du ruller om aften og bruger GEL efter du har rullet, så kan du smøre området med CREME dagen efter.

Nogen køber kopi af rollerne fra Kina på ebay og andre steder, da det er billigere. Dette frarådes på det stærkeste, da det er for mange nåle, nålene er lavet af forkert materiale og du skal have hudplejeprodukter som er specielt udviklet til denne behandling. Du vil ikke få gode resultater, hvis du ikke har creme som følger med.
Disse billige roller vil ikke give gode resultater. Så mange nåle af forkerte materialer kan forårsage skade på huden, såsom betændelser, ar, vabler og udslæt. Der findes absolut ingen dokumentation på sådanne roller. Derfor fraråder en række internationale eksperter at bruge kopi roller.

Husk at det er din hud vi snakker om. Er det værd at spare et par hundrede kroner, hvis du ødelægger din hud?  

De værste er rollerne til ansigt med over 500 nåle. Man ville simpelthen ikke have fået lov til at købe sådanne farlige kopier siger Fagansvarlig på âme pure®




 
Vil du prøve samme behandling som mig, så finder du den HER

Det ene billede er taget i slutning af marts og det andre billede er taget i juni. Billeder er helt uredigerede! 
Jeg var ikke helt så brune eller orange, som det ser ud på den første billede, men mine strækmærker var så store, som man kan se det på billedet, men efter jeg har brugt CIT Body Roller blev strækmærkerne meget mindre i størrelse, og endnu mindre synlige. Jeg må sige, at jeg synes det er temmelig vanvittigt. Når jeg sammenligner billeder nu, ser jeg en virkelig forskel!


Nogle spørgsmål, som jeg har fået om CIT Body Roller:

Gør det ondt at bruge rolleren?

Det er ikke behagelig og jeg skal ærlig sige at jeg synes det gør lidt ondt, men jeg plejer at være ganske hurtig når jeg bruger den og efter man er færdig med rulning, går "smerten" væk. Må vi ikke lide lidt for skønheden? Haha!

Bliver man rød længe efter behandlingen? 
Jeg plejer at rulle om aftenen så er jeg lidt rød dagen efter, men cremen som bruges til er med på at berolige huden. Det er IKKE farligt at huden bliver rød og lidt øm efter behandlingen. Det er helt naturligt, da man stikker små huller i huden.

Hvilken længde bruger du på nålene?
Jeg bruger 1.00 mm. Denne længde giver den bedste effekt på strækmærker!

Har du fået ar af at bruge CIT Rolleren? 
Nej, det har jeg ikke. CIT rolleren er til at fjerne ar, strækmærker og cellulite, men ikke til at du får det.

Har du fået infektioner ved brug af rolleren?
Nej, det har jeg ikke!



”De tusindvis af huller som CIT Body Roller skaber i huden er en enestående mulighed for de aktive ingredienser af hudplejeprodukter til at blive absorberet i huden. Undersøgelser har vist, at en enkelt behandling kan øge optagelsen af et hudplejeprodukt og dets aktive ingredienser op til 10.000 gange ved brug af både rolleren og cremen, end hvis man kun anvende cremen med ingredienserne på en normal hudoverflade. Det er derfor har âme pure® udviklet Cellulite & Stretch Marks Induction Therapy GEL og CRÉME, som indeholder 4 aktive dokumenterede kosmetiske ingredienser som udgør hele 14 % af produktet . Normalt indeholder lignende præparater kun 1- 3%. Det er netop det som gør at produkterne er så effektive, som de er. De 4 aktive ingredienser har vist dokumenteret effekt i i alt 10 undersøgelser." Siger AmePure!

CIT Body Roller kan bruges til at mindske strækmærker, ar og cellulite. 
 Eller hvis du har store porer, linjer, bumser, ar, rynker, grov hudstruktur, hårtab eller pigmentpletter kan du bruge CIT Face Roller behandlingen for ansigt HER

Vil du prøve samme behandling som mig, så finder du den
HER!

Du kan seflere FØR og EFTER BILLEDER HER

AmePure har gratis fragt og hurtig levering!


Følg os på
Facebook Âme pure Danmark

Instagram @amepurebeauty

#amepure #citroller #dermaroller #bodyroller #strækmærker #skinroller #kollagen #cellulite #ar #triplemultiplex #kropsar #løshud #slankendeeffekt #opstramning #strækmærkereftergraviditet #appelsinhud #strækmærkerpåmaven #strækmærkerefterslankning #hudbehandling #dokumentereteffekt

No comments:

Post a Comment