Kundeoplevelse og erfaring med CIT Body Roller/ Triple Multiplex behandling fra amepure.com



Da jeg var 23 år gammel og blev gravid med min søn, var jeg hurtig til at købe mange cremer som skulle forhindre strækmærker. Jeg var rædselsslagen for at få strækmærker og jeg havde set mange andre kvinder med hud fuld af disse strækmærker. Jeg smurte mig morgen og aften med alle disse dyre cremer jeg havde købt under hele graviditeten. Det gik helt fint indtil de sidste uger da hele maven bristede og strækmærkerne fortsat bare at vokse. Da jeg fødte ca. en uge efter terminsdato var maven fuld af røde og irriterende strækmærker og det var noget jeg tog meget tungt. Cremerne havde ikke virket, hvilket er måske forståeligt i og med at det er huden under hvilken brister, men ikke det øverste lag af huden.

Efter et par uger så jeg en annonce på facebook som skulle gøre både strækmærker og cellulite temmelig meget bedre. Jeg må indrømme at jeg havde mine tvivl, men fordi dette havde blevet et så stort kompleks for mig ville jeg prøve. Jeg læste om andre kvinder som skrev at det havde virket på dem, og jeg bestemte mig hurtigt for at bestille et sæt som heder “TripleMultiplex Cellulite og Stretch Marks behandling”. Jeg mailet lidt frem og tilbage med producenten hvor de sagde at det ville være klogt ikke at vente for længe, for jo friskere strækmærker er, jo nemmere er det at behandle dem. Behandlingen skulle vare 2 måneder og jeg var begejstret da den kom i postkassen. Jeg var lidt bange for at det skulle gøre ondt da det var 400 nåle som skulle ind i huden, men man må lide for skønheden tænkte jeg.

Jeg begyndte først med at desinficere det område på maven som skulle forbedres. Derefter rullede jeg over med CIT Body Roller både op og ned og fra side til side. Nålene jeg brugte var 0.75mm længe. Efter jeg havde gjort dette smurte jeg mig med gelen “Cellulite & Stretch Marks Induction Therapy GEL”. Hver morgen smurte jeg mig med cremen ”Cellulite & Stretch Marks Induction Therapy CRÈME”. Efter kun en behandling (en dag) blev området meget bedre og jeg kunne tydeligt se en forskel. Jeg blev overrasket. Jeg gentog behandlingen 2-3 ganger med 2 dags mellemrum, og derefter havde jeg 1 uges pause. Dette gjorde jeg i 2 måneder. Efter disse måneder kunne jeg virkelig se at der var forbedring. Venner og familie som havde set mig før sagde at strækmærkerne var tydeligt forbedret og jeg er meget glad for det.

Strækmærkerne vil aldrig forsvinde helt og det har jeg accepteret. Der er en stor ar efter jeg var gravid med min dejlige søn og det er helt ok. Men at kunne gøre den lidt mindre synlig betyder en del for mit eget kropsbillede.

Det er noget, som virkede på mig og mange andre kvinder, der havde det samme problem, og jeg er meget glad. Nu vil jeg fortsætte med behandlingen, og jeg kan ikke vente med at se det endelige resultat!

- Marie Hetland, 24 år, Stavanger

Ønsker du at prøve samme behandling som Marie, den finder du HER

Følg os på 
Instagram @amepurebeauty








#amepure #citroller #dermaroller #bodyroller #strækmærker #skinroller #kollagen #cellulite #ar #triplemultiplex #kropsar #løshud #slankendeeffekt #opstramning #strækmærkereftergraviditet #appelsinhud #strækmærkerpåmaven #hudbehandling #hjemmebehandling #dokumentereteffekt

No comments:

Post a Comment