Fjern Cellulite! Erfaring med CIT Body Roller Triple Multiplex behandlingen. Kundetilbagemelding



Vi har modtaget en rar mail fra en kunde som har brugt Triple Multiplexbehandlingen for cellulite på lår. Vi synes det er meget sødt af dig at du lad os få lov til at dele din tilbagemelding :-)

Jeg har brugt Triple Multiplex behandlingen i snart to måneder. Jeg må ærligt sige at jeg ikke har troet før. Men efter et stykke tid med CIT Body roller om aften før jeg gik i seng, har jeg fået gode resultater! Og jeg kan virkelig anbefale dette produkt! Jeg har længe kæmpet med Cellulitte på bagsiden af mit lår. Noget jeg har længe prøvet at fjerne med alt mulige ting. Og jeg er helt sikkert at jeg ikke er alene. Jeg kunne se fine resultater efter første gang jeg har gjord dette. Jeg ser frem til at kunne vise mit lår uden at skamme af cellulite! :)
- Janita Wiik

Har du lyst til at prøve samme behandling som Janita? Så køb den HER

Følg os på 
Instagram @amepurebeauty

 
Janita Wiik bruger Triple Multiplex behandlingen fra www.amepure.com
Triple Multiplex behandlingen fra www.amepure.com



#amepure #citroller #dermaroller #bodyroller #skinroller #kollagen #cellulite #triplemultiplex #slankendeeffekt #opstramning #appelsinhud #hudbehandling 


No comments:

Post a Comment