Ingenting har givet så synlige og hurtige resultater, som âme pure! Dette er min erfaring :-)

âme pure CIT Face Roller er min nye bedste ven!! <3
Jeg har kæmpet med selvværd i perioder pga. ar efter et kæmpe acne udbrud, som jeg fik i forbindelse med overbehandling under hudpleje uddannelse. Jeg har prøvet laser og en række cremer, men ingenting har nogensinde givet så synlige og hurtige resultater! Jeg anbefaler denne behandling på det stærkeste.
Hilsen, Julie Zahirah Tøsse fra Bergen

Bestil den Originale CIT Face Roller Basic behandling HER

FØLG OS PÅ INSTAGRAM @amepurebeauty og FACEBOOK



#amepure #citroller #dermaroller #hudroller #ansigtsbehandling #hud #skinrejuvenator #glødihuden #urenheder #rynker #erfaringer #arefteracne #acnear #acne #akne #acneudbrud #resultater #tilbagemeldinger #erfaring

No comments:

Post a Comment