Nysgerrighed tog overhånd- Her er min erfaring med ame pure

Nysgerrighed tog overhånd. Jeg har bestilt produkter efter at have læst tilbagemeldinger fra tidligere kunder omhyggeligt igennem, og jeg må indrømme, at jeg blev positivt overrasket over, hvor hurtigt bemærkede jeg, at der begyndte at ske noget med huden. Jeg har i mange år haft et skæmmende operationsar på venstre kindben, som har ændret sig væsentligt, samt huden er blevet fastere og fået mere glød. Glæder mig til at fortsætte! :-)
Hilsen Randi.

Bestil den Originale CIT Face Roller Basic behandling HER

FØLG OS PÅ INSTAGRAM @amepurebeauty og FACEBOOK


#amepure #citroller #dermaroller #hudroller #ansigtsbehandling #hud #skinrejuvenator #glødihuden #rynker #erfaringer #operationsar #ar #tilbagemeldinger #erfaring

No comments:

Post a Comment