Ly fra Drammen ønsker at dele sin erfaring med CIT Face Roller

I har utroligt godt produkt. Har taget før og efter billeder og er utrolig tilfreds med resultatet. I lang tid har jeg kæmpet med akne ar, samt store porer og ujævn hudfarve, som fører til at jeg føler at jeg må dække mig ekstra med foundation. Prøvet mange produkter og sidste håb var at tage laserbehandling. Men med asiatisk hud var der en stor risiko for pigmentpletter efter laserbehandling. Og jeg er så glad jeg fandt jeres webside. Det var noget jeg måtte prøve tænkte jeg og nu er jeg så utrolig optimistisk og utrolig tilfreds.

- Ly Tranish 27 fra Drammen


Ønsker du at prøve CIT Face roller? Bestil CIT Face deluxe sæt til en tilbudspris HER








#amepure #citroller #efterresultater #dermaroller #kundeerfaringer #førogefterbilleder #erfaringer #renhud #kollagen #bumser #bumsefritansigt #hudbehandling #hudurenheder #ujævnhud #naturligehudplejeprodukter #udbrudt #glathud #jævnhud #bumser #glødihuden #pigmentpletter #asiatiskhudfarve #forstørredeporer #storeporer #aknear

No comments:

Post a Comment