CIT Roller hjælper Liv- Anita med at reducere bumser og blank hud, samt perioral dermatit.

Med CIT Face roller har jeg fået finere glød i huden og mindre bumser. Jeg har også perioral dermatit på hagen. Dette bliver mindre synlig den ugen jeg bruger nålene.
Det er utrolig dejligt at CIT Roller faktisk beroliger det og jeg har en vis kontrol over sårene.
Jeg kæmpede som de fleste med blank og stiv hud samtidig. Og havde som regel 10-20 bumser. Nu har jeg ingen blank hud og 1-3 bumser.

- Liv-Anita M Føreland 29 år fra Askøy

Har du lyst til at prøve CIT Face Roller behandlingen? Så bestiller du den HER


Tusind tak til alle vore kunder, som g
iver os tilbagemelding om hvordan behandlingen går. Det sætter vi en stor pris på :-)

Følg os på Instagram @amepurebeauty #amepure
og Facebook 






#amepure #citroller #efterresultater #dermaroller #kundeerfaringer #førogefterbilleder #erfaringer #renhud #kollagen #bumser #bumsefritansigt #hudbehandling #hudurenheder #ujævnhud #naturligehudplejeprodukter #udbrudt #glathud #jævnhud #bumser #glødihuden #perioraldermatit #blankhud #stivhud

No comments:

Post a Comment