Jeg er meget glad for at jeg prøvede. For mig har Ame Pure virket MEGET godt! Det er min erfaring med AME PURE

Jeg har købt mig behandlingssæt både til ansigt og krop, men har endda prøvet kun ansigt, da det er der jeg har mest problemer med huden. Jeg kan med hånden på hjertet sige at jeg har prøvet alt af cremer osv. som skal være så god for problemhud. Jeg har kæmpet med den siden jeg fik bumser i 11-12-års alderen! Nu er det ikke så mange bumser, men masse prikker, ar og irriteret hud. Har ikke så mange udbrud længe, siden jeg er blevet 24 år, men nu er det på tide at få væk ar og lignende. Jeg kom over amepure siden på facebook og tænkte at det var lidt for godt til at være sandt, som mange er!!! Men efter en stykke tid besluttede jeg mig til at prøve det alligevel, man prøver jo alt for en frisk og fin hud. Bestilte og fik pakken i posten 3 dage efter! Allerede den første dag har jeg prøvet produktet! Meget overrasket over at det ikke gjorde ondt. Fulgte brugsanvisningen som var med og 5-10 min senere var jeg færdig med den første behandling. I dag skal jeg tage behandling nr 4 (brugt den i EN uge) og allerede er det faktisk en stor forskel!! Til og med på ar! Huden er blevet meget blød efter en behandling. Jeg er meget glad for at jeg turde at prøve og for mig virket det meget godt! Glæder mig til at prøve på de strækmærker jeg fik efter mine to fantastiske barn!! Anbefaler virkelig videre :-)






No comments:

Post a Comment