CIT Rolleren mod acne ar har reddet mit selvværd!


Uden CIT Rolleren ville jeg stadig hade min hud i ansigtet, det er så uvirkelig for mig, at huden har ændret sig så meget!
Nu er der vores pludselig sommer her, jeg glæder mig så utrolig meget.
Denne sommer skal jeg virkelig nyde solen og lade huden ånde, da den bør have lov til dette en gang imellem!

Afhængig af bruncreme. Det har været en stor kamp med den bruncreme, det har været meget kedeligt at være så afhængig af den. Har altid sørget for at have min bruncreme. Og det skulle ikke være hvilken som helst men en ordentlig dækkende med både primer, concealer og fundation i et.
Det er jo en latterlig grund til at man ikke kunne sove over hos nogen, fordi bruncremen stod derhjemme, men så bliver det nemt for dem, der kæmper med huden. Det bliver en slags "skjold" for hudproblemer.

Før kæmpede jeg meget med ar, bumser og lilla/røde mærker på kinder. Jeg fik ofte store udbrud, men ingen creme og renser gjorde noget ved det.
Nu er det så minimal, at jeg føler mig tryg nok til at være lidt uden sminke.
Jeg er faktisk mest glad for at alle de store lilla pletter er væk. Nu er der kun få små lyse røde prikker som helt sikkert vil også forsvinde indtil jeg er færdig med behandlingen.

Lige nu har jeg en GIVE AWAY her på bloggen, en af jer kan vinde en sådan CIT Roller face til ansigtet. Den har en værdi på 1599,- , alt inkluderet. Men den er nu nedsat til 1199,- for dem som ønsker at købe den!

Deltag i konkurrencen om en CIT Roller deluxe Limited edition på sunnivapollestadhaugland.blogg.no

Skaf dig din egen CIT Roller face HER!

Før og efter billeder af mig uden sminke finder du her: sunnivapollestadhaugland.blogg.no

- Den er helt utrolig!




#amepure #citroller #efterresultater #dermaroller #kundeerfaringer #førogefterbilleder #erfaringer #renhud #kollagen #bumser #bumsefritansigt #hudbehandling #hudurenheder #ujævnhud #naturligehudplejeprodukter #udbrudt #glathud #jævnhud #glødihuden #perioraldermatit #blankhud #stivhud #pigmentpletter #mærker #akne #aknear

No comments:

Post a Comment