Endnu en tilfreds kunde som ønsker at dele sin erfaring med CIT Face roller fra âme pure®


Vi sætter altid en stor pris på at få tilbagemeldinger fra vore kunder. Vi ved at der er nogen som er skeptisk til behandlingen, da de har prøvet andre produkter som lover både "det ene og det andre".
Vi ønsker derfor at lægge ud tilbagemeldingerne som vi får fra vore kunder, som synes at det er i orden at gå ud med navn og bilde.

Vi har modtaget en meget god og positiv e-post fra flotte Monica Skogen der er midt i behandlingen med
CIT Face Roller Deluxe sæt:

Monica Skogen: 
Jeg kunne se en stor forskel allerede efter den første behandling. Jeg har aldrig troet på noget som skulle give en såkaldt wow-effekt, men âme pure hudpleje produktet har overbevist mig at ændre min mening efter kun første gang jeg har brugt det! Mine store porer og akne ar blev betydeligt reduceret lige efter den første behandling. Grunden til at jeg gav det en chance var forklaringen på, hvordan CIT Face Roller virker, det syntes logisk for mig.
Kundeservicen og opfølgningen var også fantastisk! Dette kan sikkert anbefales til andre for en lidt selvtillidsboost, 10 point fra mig :) før og efter billeder kommer snart. Hilsen fra en helt almindelig kunde.




Har du også lyst til at teste CIT Face roller? Så bestiller du den HER

Følg os på
Facebook 
Instagram @amepurebeauty #amepure 





#amepure #citroller #dermaroller #kundeerfaringer #erfaringer #renhud #kollagen #bumser #bumsefritansigt #hudbehandling #hudurenheder #ujævnhud #naturligehudplejeprodukter #udbrudt #glathud #jævnhud #bumser #glødihuden #perioraldermatit #blankhud #stivhud #selvtillidsboost #storeporer #akne #aknear
 

No comments:

Post a Comment