WOW!! Det var det første jeg tænkte efter at have prøvet âme pure CIT Face Roller!

Jeg kan ikke rose dette produkt nok!! 

WOW!! Det var det første jeg tænkte efter at have prøvet âme pure CIT face roller og Collagentherapy gel. Jeg blev lidt fristet, da jeg læste om produkterne på Facebook. Men det tog lidt tid før jeg bestilte og prøvede produkterne selv. Jeg har fået det af min mor, da jeg ønskede mig dette til Jul. Jeg var virkelig glad, da jeg åbnede min gave juleaften !!!

Jeg har kæmpet meget med min hud. Bumser, der har efterladt deres mærker på ansigt, store porer, rød og irritabel hud, eksem og ujævn hud. Jeg var nødt til at spartle mit ansigt, da makeuppen skulle se fin ud. Jeg har prøvet de fleste af produkter, tabletter, kemikalier og behandlinger for at få mindsket mine hudproblemer. Kun lille eller ingen forbedring. Jeg har tænkt mig, at prøve laser, men de ville ikke anbefale mig en sådan behandling, da jeg har en følsom hud.

Efter den første behandling med CIT Face Roller og Collagen Therapy Gel blev jeg overrasket! Jeg fik en jævnere og glattere hud, jeg så ændringer på ar i ansigtet. KUN efter én behandling! Nu har jeg været igennem 4 behandlinger og har allerede fået så gode resultater. Jeg ser virkelig frem til at se resultater efter 4-8 uger! Jeg har meget følsom hud, jeg var lidt bange for, at jeg ville ligne en frikadelle. Collagen Therapy Gel som påføres ret efter behandlingen beroliger huden og den føles hverken tør eller fedtet. Dette er et produkt, som jeg kan nemt anbefale til alle, der ønsker at forbedre deres hud. Ikke mindst billig! Rull'n ud med âme pure!!! ;)

Bestil din egen âme pure® behandling HER



#amepure #aknearr #akne #citroller #dermaroller #hudroller #ansigtsbehandling #hud #storeporer #hudorme #bumser #rynker #skinrejuvenator #arefterbumser#bumsefritansigt #glødihuden #strækmærkereftergraviditet #strækmærker #ujævnhud

No comments:

Post a Comment