Tror ikke mine egne øjne!! Hvad for en forandring. Min erfaring med ame pure CIT Face Roller Basic

Tror ikke mine egne øjne!! Hvad for en forandring. Har fortalt nogen af mine venner om, at dette virker! Jeg troede ikke på det, da de modeller er såååå sminket.. Men med problemhud over mange år er jeg den som prøver ALT! Og heldigvis virker det!!!

Har i mange år, helt siden jeg var 13 år, kæmpet meget med problemhud.. Har prøvet alt, og da mener jeg ABSOLUT alt! Da jeg har nået 20-årsalderen tog jeg kontakt med homøopat, og sukkerkugler har stoppet mit værste udbrud heldigvis.. Men arrene går jo ikke væk uanset hvilken creme smører man på eller hvor mange tabletkure man tager. Så efter at have set om Âme pure på Instagram og Facebook måtte jeg forsøge. Og jeg er så sindssygt glad og taknemmelig for, at I har opfundet et SÅ fantastisk produkt. Jeg så jo faktisk forskel dagen efter den første behandling, så tænk hvor fin huden skal blive efter to måneder! I tillæg til at den får ar til at forsvinde, bliver huden meget glat og jeg ser ikke antydning af flere bumser! Endelig begynder jeg at få huden jeg altid har ønsket mig, jeg også. Glæder mig til jeg får sol på huden så at jeg kan endelig gå HELT uden pudder 
Hilsen Monica


FØLG OS PÅ INSTAGRAM @amepurebeauty og FACEBOOK






#amepure #citroller #bumser #ar #erfaringer #erfaring #hudorme #pigmentpletter #urenhud #hudroller #skinroller #dermaroller #nyhud #arefterakne #akne #acne #bumsefritansigt

No comments:

Post a Comment