Rynker i panden er blevet reduceret med âme pure CIT Roller, siger Sena på 37 år

På dette billede har jeg kun mascara på! Huden er blevet meget glattere og blødere, har mere glød, rynker i panden er blevet reduceret!
Jeg var lidt skeptisk til at prøve, men fortryder ikke et sekund på at jeg købte den!
Prøv âme pure piger, invester lidt i jer selv! :-)
Jeg tror, jeg har prøvet næsten alt! Jeg har følsom hud, og derfor var det svært at finde noget, der matchede min hudtype for jeg reagerede næsten på alt, til sidst brugte jeg kun A-creme fra apoteket! Det var selvfølgelig ikke nok, når man er 37 år, når huden har behov for mere næring og anden type pleje.
Jeg er meget tilfreds med âme pure og vil anbefale til alle piger/damer at prøve âme pure CITbehandling.

BESTIL DEN ORIGINALE CIT FACE ROLLER BEHANDLING FRA ÂME PURE HER

Følg os på Instagram @amepurebeauty #amepure



#amepure #citroller #dermaroller #hudroller #ansigtsbehandling #hud #skinrejuvenator #glødihuden #urenheder #rynker #rynkeripanden

No comments:

Post a Comment