Jeg er blevet rigtig glad for min hud efter CIT Face Roller fra âme pure! Min erfaring

Jeg er blevet rigtig glad for min hud efter at have købt CIT-roller fra âme pure heart-humørikon. 
Jeg har næsten ikke brug for nogen specielle foundation eller pudder mere, da ansigtsfarven har fået en ny glød og huden ser glattere og strammere ud.
Jeg har selvfølgelig fregner, men de værste pigmentændringer er falmet. Porer blev også mindre og T-zone er næsten ikke længere fedtet!
Nu kan jeg gå en hel arbejdsdag uden at skulle "pudre næsen" eller tørre mig med papir, da jeg så svedig ud i ansigtet.
Jeg kommer til at fortsætte med at bruge den 2-3 gange om ugen- hver anden uge. (det er vigtigt med en hvileuge, hvor huden får bygget sig op)
Anbefaler at undersøge mere om behandlingen, hvis du også har hudproblemer. 
Hilsen, Lene :-)
smile-humørikBestil din egen âme pure® CIT Face Roller behandling HER
Følg os på  Facebook Âme pure Danmark
Instagram @amepurebeauty 




http://www.amepure.com/dk/cit-face-roller-basic.html

  #amepure #aknearr #akne #citroller #dermaroller #hudroller #ansigtsbehandling #hud #storeporer #hudorme #bumser #rynker #skinrejuvenator #arefterbumser #bumsefritansigt #glødihuden


No comments:

Post a Comment