Vores kunders erfaring med CIT Roller og Collagen Therapy Gel fra âme pure®


Vi sætter en stor pris på at vores kunder tager sig tid til at sende en e-post om hvordan behandlingen går.
For et par dage siden har vi modtaget en melding fra en kunde som heder Kristine Østgaard, som har prøvet en række forskellige behandlinger, uden noget særligt resultat.

Kristine Østgaard- 
«Hejsa. Jeg behandler akne ar med cit face roller. Har kæmpet med akne siden jeg var 16 år og endte op med at har brugt Roaccutane tabletter i 2 år mod akne. Nu er jeg endelig kommet af med akne, men desværre har jeg mange akne ar på mit ansigt.
Har prøvet laserbehandling for dette men uden særlig effekt. Så læste jeg en blog om cit face roller og bestemte mig for at prøve dette. Har brugt produktet i kort tid, men ser synlig effekt allerede, så tilfreds.

Får bedre selvværd efter én gang. Sender gerne før og efterbilleder ved slutningen af behandlingen.»
 
Kristine Østgaard kunde hos amepure.com


Ida Drivdal Bjørnerem på 22 år, har sendt os en melding efter hun har startet CIT Body roller behandling.
Ida Drivdal Bjørnerem
"Resultaterne er helt utrolige. Jeg havde problemområder med pigmentpletter, strækmærker og ujævn hud.
De værste problemområder er næsten væk. Jeg har altid haft meget lidt tro på "wow-effekt" produkter, men dette virkelig virker.
Tusind tak for produktet! Jeg har fået
ufattelig meget mere selvtillid. Jeg ønsker at jeres produkter skal nå frem til de fleste mennesker, så tilfreds jeg er!"

Tilbudspris på CIT Face Roller Deluxe finder du HER

Tilbudspris på Triple Multiplex Cellulite og Stretch Marks behandling finder du HER

Ida Drivdal Bjørnerem Kunde hos amepure.com
Følg os på 
Facebook Âme pure Danmark
Instagram @amepurebeauty





#amepure  #citroller #hudroller #akne #aknear #arbehandling #efterresultater #dermaroller #kundeerfaringer #førogefterbilleder #erfaringer #renhud #kollagen #bumser #bumsefritansigt #hudbehandling #dybear #hudurenheder #ujævnhud #naturligehudplejeprodukter #udbrudt #mindresynligear #glathud #jævnhud #bodyroller #strækmærker #skinroller #kollagen #cellulite #appelsinhud #ar #triplemultiplex #kropsar #løshud #slankendeeffekt #opstramning #strækmærkereftergraviditet #fjernestrækmærker

No comments:

Post a Comment