23 år gamle strækmærker er forsvundet efter Triple Multiplex behandlingen (CIT Body Roller) fra âmepure

I dag har vi modtaget tilbagemelding fra en kunde som er i gang med Triple Multiplex behandlingen med CIT Body Roller fra âmepure. Vores behandling er helt unik og er udviklet til at fjerne både strækmærker og cellulitis, samtidig har den en opstrammende og slankende effekt. Behandlingen er støttet op af 25 dokumenterede undersøgelser.

Det er helt utroligt, hvor godt Triple Multiplex behandlingen er.
Jeg har været flere dyre steder for at fjerne strækmærker. Ingen har kunnet hjælpe mig, og dette har kostet mig meget... Jeg følte mig dum, da jeg skulle prøve noget en gang mere. Men Gud, hvor glad jeg er, mine strækmærker er gamle, fik dem som ung mor for 23-24 år siden, men nu er de næsten væk.  Jeg har rullet 1 måned nu, og skal tage en måned til, jeg glæder mig til at se endelig resultat! Tusind tak for et vidunderligt produkt!!!
Jeg er super tilfreds med resultatet og endelig i en alder af 42 nyder jeg bikini.

Tusind tak,
âmepure er super!

Mvh Heidi Eriksen, 42 år

Vil du prøve samme behandling som Heidi? Så bestiller du Triple multiplex behandlingen med 1.00 mm længde HER

Følg os på 
Facebook Âme pure Danmark
Instagram @amepurebeauty  




Triple Multiplex behandlingen fra amepure.com

#amepure #citroller #dermaroller #bodyroller #strækmærker #skinroller #kollagen #cellulite #appelsinhud #ar #triplemultiplex #kropsar #løshud #slankendeeffekt #opstramning #strækmærkereftergraviditet #fjernestrækmærker #hudbehandling

No comments:

Post a Comment